15 Kasım 2014 Cumartesi

Bir Kutu Dolusu Hediye (Keçe Bebek Şekeri , Doğum Magneti , Kapı Süsü, Bebek Bandı)

Merhabalar.
Bugün sizlere Cemile Ada için yaptığım doğum hediyeliklerini paylaşacağım.
Kız çocuklarına pembe rengin çok yakıştığını düşünüyorum. Çok klasik olabilir ama gerçekten özellikle bebekler için çok güzel bir renk.
Bu şirin paketimizin içinde doğumda dağıtılacak keçe magnetleri, kapı süsümüz ve birde prenses tacımız var. Nede olsa her bebek anne babasının prensesi değil midir:)

Kendisine ailesi ile birlikte bir ömür boyu mutluluklar diliyorum.

3 yorum:

  1. Pembe güzeldir kız çocukalrı gibi. Sizin yaptıklarınız da çok hoş

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık, yaptığınız işlerin hepsi güzel . Ben de çok seviyorum bu gibi işlerle uğraşmayı, gerçi son çalışmalarım büyük ebatlı işlerdi, ama ilk fırsatta ben de yapacağım. Birkaç tane bebek odası kapı süsü yapmıştım ilginizi çekerse, bloğuma beklerim. Tekrar emeğinize ve elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. It sounds absolutely amazing, and goes like an absolute rocketmanzarek master freda gantner mackrell lalumia
    CogniQ leader surrealistic sauryIt is really amazing to see there is a lot of bullcrap commenting going on on the web these days. You have to ask yourself what really is the goal of thse robots who are doing this. It can be quite a mystery.http://www.healthcaresdiscussion.com/is-cogniq-scam-or-fake/

    YanıtlaSil