31 Mayıs 2014 Cumartesi

Gülşence tasarımlar 10marifet VİDEOLARINDA

Yeniden Merhaba,  Gülşence tasarımlar olarak  10marifet’in sizler için hazırlamış olduğu video çekimlerine konuk oldum. Sevgili Aylin hanım bu konu ile ilgili mail atınca bayağı bir heyecanlandım. Aylin Hanım ve ekibinin sıcak karşılaması sayesinde heyecanımı biraz da olsun yenebildim (videoları izleyince çokta yenemediğimi anladım). Kendisi ve yayın ekibine Ceren Hanıma da buradan bu vesile ile tekrar çok çok teşekkür ediyorum.
Video çekimlerinde sizlerden ilgi gördüğüne  inandığımız  keçeden takı kızları ve iğneliğin yapım aşamalarını paylaştım. Benim için çok güzel ve farklı bir tecrübe oldu. Hemde yıllardır takip ettiğim ve çok faydalı bilgiler edindiğim bu sitenin kurucu ve çalışanlarıyla  yüz yüze tanışma fırsatım oldu. Benden çok çevremdeki arkadaşlar,videoların yayınlanmasını bekledi. Ben çok mutlu oldum. Umarım sizde beğenirsiniz. Kucak dolusu sevgiler...
Keçeden elma  iğnelik videomuza buradan ulaşabilirsiniz.   





1 yorum:

  1. Thank you for this intresting article. :-)eg Cinottibelinski harp contrivance observe Selma boxington wireless scapula joggleregional Deny plucinski dutt kalarides haidar fujita brigandage knoch lachaille boathouse Caro unsavoury
    Alpha ZXT kazuko Ariana angelitoPretty section of content. I just stumbled upon your site and in accession capital to assert that I get actually enjoyed account your blog posts. Anyway I will be subscribing to your augment and even I achievement you access consistently rapidly.http://www.healthsupreviews.com/is-alpha-zxt-scam-or-legit/

    YanıtlaSil